Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Jonna - 17 januari 2016 13:08

Det känns lite så iallafall, inte länge sen alls jag låg på botten och kravlade. Det är bara några dagar sen jag träffade den förbannade Dr Holger. Aldrig aldrig igen.

Jag måste våga stå starkare än någonsin. Våga att ta klivet för att bli lycklig igen. J gör mig galet glad och det är ändå en helt fantastisk känsla, jag måste VÅGA lita på den bara att njuta av livet, varandra. Ja allting.

Förutom att en idiot tog strypgrepp på mig på den lokala puben så mår jag faktiskt riktigt bra idag. Bra musik i öronen. En snygg karl i sängen ;) Kan det bli bättre egentligen ? Helt ångestfri är jag på det också. Bara det är ju ett stort plus i kanten.

Vad händer mer, jag målar naglarna mer och mer. Kommer inte ihåg vem som tipsade om det men det är ångestlindrande, just nu är dom granitgråa skitläckert. Och under nyår var dom porrigt röda. Precis som det ska vara.

Jag stöter på så otroligt mycket härligt folk nu och jag njuter av varenda sekund. Att träffa nya människor är ändå det jag livnär mig på. Därmed är det helt galet skönt att JAG känner glädjen i det igen. Är väl medveten om att jag kommer att dippa igen, kanske redan i morgon men just nu, idag. Precis just nu är jag bara nöjd med tillvaron så jag tror inte att jag ska analysera det för mycket utan bara go with the flow så att säga. Vad händer mer ?! Jo jag fyller ju 30 snart 6 Februari närmare bestämt. Och jävlar vilken åldersnoja jag har haha. Letar gråa hår och rynkor för dom kommer väl automatiskt när man fyller år direkt på klockslaget va ? * fnissar*


Nej so long

 

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards