Direktlänk till inlägg 18 december 2015

En del

Av Jonna - 18 december 2015 22:17

Människor vill jag bara ge en fet bitchslap och förklara vad illa jag tycker om vederbörande.

Det blev ju Stockholm blodbad här för sex veckor sen. Snälla människor ( trodde jag ) städade upp.

I D A G så hade dom " diskuterat " om jag skulle betala för en ny mopp eller inte. VAD I HELA JÄVLA HELVETE.

Om dom nu hade diskuterat det så kunde dom fan kommit upp och knackat på och bett om pengar till en ny mopp och jag hade mer än gärna gett dom det MER ÄN GÄRNA. Men nej nej här sköts allt minsann via facebook vilket jag tycker är jävligt löjligt och det har jag sagt förut.

Gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så ute ur systemet.


Gick igenom gamla papper i brist på annat att göra medans mitt sällskap pratade i telefon.

Och hittade mitt anställningsavtal när jag blev platschef för första gången 9 / 3 -2008 vilken jävla galen resa jag har gjort det är ju helt sinnessjukt. Men oj så jag har växt under den tiden jag gjort det också. Var ju inte mer än 22 när jag blev just platschef för första gången, så jag blev allt lite tårögd. Bolag uppe i Borlänge, synd att jag flyttade för jag hade otroligt roligt i min roll som chef ( som jag haft nu också men första gången med allt är alltid nått speciellt ) Och jag märker ju att jag är säljare ända in i själen helt enkelt. Och den delen av mig kommer nog aldrig att slockna.

Även om jag är sjukskriven nu så känner jag hungern för att sälja, hunger för nästa order som kommer in. Ni som inte jobbat med sälj är det väldigt svårt att förklara för men när man sätter en efterlängtad order så känns det som en orgasm, kärlek, champange man känner ALLT när den där ordern sitter och det är så jävla härligt !!!

Så jag längtar tillbaka det gör jag. Som mäklare kommer jag ju få hålla igång min säljpersonlighet och det älskar jag. För det är ju den jag är. Det är ju det Lina var, det Jonna ÄR. Åh blir alldeles till mig.

Viasat är det jag växt som allra mest på och det har jag mina fina chefer och teamleders att tacka för. Ni fick mig att växa mig större och större våga ta det extra klivet för att sätta ordern. Jag är ödmjuk och tackar från djupet av mitt hjärta för allt ni lärt mig. Det är helt jävla awsome helt enkelt.


Nej återgå till mitt sällskap.

Bilderna är från dagarna som gått ( Och många självisar blir det ) ;)


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 juni 2016 18:04

Jag är hos M. Trots att vi är två så känner jag mig så sjukt ensam mitt i allt. Det är så stora beslut som ska tas. Och det ligger på mig - som alltid. Men det är väl lättare och lägga över ansvaret på någon annan. Antar jag. Är bara så inni helv...

Av Jonna - 13 maj 2016 02:00

Det har varit väldigt tuffa månader, väldigt tuffa. Men sen jag började med Mary kay så har livet börjat kännas roligt igen på nått vis- Dom ger mig galet mycket energi. Och det är så otroligt härligt. Sen smått smått börja dejta igen, fantastiska ...

Av Jonna - 5 maj 2016 23:15

Det talar verkligen olika språk och jag tror inte jag kan tolka alla än. Jag har upplevt dom stora sorgerna, kampen mot cancer med T. Förlusten med mamma. Det är mycket väldigt mycket för en människa. Och då står man ostabilt ett tag, lite som b...

Av Jonna - 20 april 2016 01:51

... You are not going that way. Varit tyst här nu ett tag. Men jag har verkligen inte haft lust att skriva. Eller orken ens. Saknar saknar. Men vet inte om det är T eller Andreas som skevar. Nått är det. Men det kanske är en kombo ? Annars fl...

Av Jonna - 29 januari 2016 19:36

Ni får ursäkta redan nu om texten blir knasig, ny telefon och vi är inte sams riktigt gå från iPhone till Samsung var en riktigt tålamodsprövning haha, men det blir nog bra i slutändan. Och ni som undrade det blev en Samsung galaxy s6 edge.. Puhhhh j...

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards