Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Jonna - 1 juli 2015 07:27

Ny dag. Nya möjligheter.
Synd bara att det ska bli så jäkla varmt idag. Vi tjockisar gillar inte det där med värme. Iaf jag. Vill hellre ha genommulet och 10 grader typ. :).
Men känner ändå att jag kan slappna av idag och det är ruskigt skönt. Kaffe och en cigg ute på gården och känner att jag ler lite för mig själv. Kanske börjar jag acceptera att humöret är lite svajigt nu när vi kör insättningen på venlafaxin. Men jag måste tro att den kommer att hjälpa mig på lång sikt. För min plan är ju att vara nästintill medicinfri i januari - februari någon gång.
Men lyrica är den som är värst och skrämmer mig nått så djävulskt. Har fått gå utan emellan varven. Och så som man mår utan önskar jag inte ens min värsta fiende. Det är v i d r i g t. Men om vi tar det i lugn takt så hoppas jag at blir lättare. Jag måste tro tro tro på att det blir bättre. Det är lättare idag än vad det var igår för igår så sa jag bara att jag ger upp. Jag orkar inte mer. Nej En kopp kaffe och göra sig iordning.

På återseende.

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards