Alla inlägg den 30 juni 2015

Och

Av Jonna - 30 juni 2015 18:14

Så vänder det åt andra hållet. Skitjobbig terapi men grät tydligen ur allting jag bär på. Och för en gångs skull kändes det skönt. Inte pinsamt. Alltid något. Ett steg på vägen kanske ?
Nu pigg glad och alert. Har duschat. Rakat benen. Inpackning. Fönat och plattat ut håret. Och middagen står i ugnen. Märkligt det där när man blir smärtfri och faktiskt orkar ta tag i sitt liv på ett helt annat sätt. Ångesten lurar lite i bakgrunden. Men orkar skuffa in den i garderoben just nu. Så jag hoppas verkligen att jag får en lugn behaglig kväll. Är ju Jane the virgin ikväll. Nån som sett den serien ? Hysteriskt rolig. I morgon möte sen kan jag koppla av resten av veckan.
Är det nått ni vill veta om mig ? Eller andra frågor. Ställ dom i kommentarsfältet.

Av Jonna - 30 juni 2015 08:21

Nästan det. Efter sol så kommer regn alltid.
Fått mått bra en hel helg. Igår föll jag som en timmerstock. Jag vill ju inte kämpa mer. Så varför fortsätter jag ? Det finns ingen logisk förklaring till det. Försöker med alla medel jag kan. Bra musik i öronen. Mindfullnes. Tv. U name It. Jag har provat garanterat.
Och denna gång orkar jag fan inte ställa mig upp igen. Allt känns jävligt meningslöst.
Jag är meningslös. Och denna gång är det inte jag som vinner striden.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards