Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Jonna - 9 januari 2016 21:17

I morgon är det två år sen.

Två år av oändligt med tårar, saknad och ångest. Kan inte begripa att åren gått så fort. Vad har jag uträttat under dom här åren egentligen ? Förutom inläggningar på psyk och mer mediciner i blodomloppet ?

Livet känns otroligt orättvist. Fruktansvärt orättvist. Varför skulle dom ta dig för ? Ta nån våldtäktsman istället.

Kommer fortfarande ihåg hur du luktade, hur du fick rynkor kring ögonen när du skrattade.

Jag kommer nog ihåg allt. Men just nu väger sorgen mycket mer än nått annat.

Snälla, jag vill möta dig på andra sidan, ta din hand och vandra mot himlaporten. Det här är inget liv. Sorgen som river river i bröstet. Vet inte vem jag är utan dig, eller vem jag var. Är jag så förändrad som det känns ?

Vet ingenting längre, mer än att jag är påväg rätt in i väggen igen. Håller på med allt man inte får göra. Och det måste få ett stopp, ett slut. Men vad ska jag göra ? ! Snälla jag ropar ju.


                                                  
    Snälla kom tillbaka till mig.

 

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Skapa flashcards