Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Jonna - 1 oktober 2015 07:34

Idag är jag verkligen sliten, har börjat tokhosta på nätterna igen så det är nog mycket därför jag sover så sinnessjukt dåligt.

Men idag ska jag upp till farmor och äta och leverra hennes födelsedagspresenter och i år har vi inte sparat på krutet till tanten, hoppas verkligen hon blir glad. För då blir jag glad. Och ännu gladare blir jag för att hon lagar mat oss * Skratt*

Men jag värdesätter verkligen dom stunderna jag får med henne. För verkligheten är ju att hon är gammal och dagarna vi får med henne är bara bonus som pappa säger. Men jag får inte tänka så då går jag under. För min famor är som min mamma, det är henne jag ringer om jag har problem med något eller bara behöver prata av mig. Farmor är helt enkelt mitt klippa min kärlek mitt allt. Ett liv utan henne vill jag inte ens tänka på. Men hon har lovat mig att leva tills hon är 100 så då har vi lite spann helt enkelt.


Jag älskar dig min vackra lilla farmor

   

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards