Direktlänk till inlägg 29 september 2015

Kuttermorgen !

Av Jonna - 29 september 2015 06:03

Låg och funderade igår kväll innan jag somnade ( fick sova fyra timmar iallafall ) Så är bra sliten än men men.

Jag har ju blockerat ut vissa människor ur mitt liv och det är människor som är så sjukt otacksamma, inte kan använda ordet tack. Utan bara gör mig matt med samma tjat varenda dag, jag förstår inte riktigt, borde man inte märka själv att man sliter ut en annan människa, eller är man så mycket upptagen av sig själv att man inte ser hjälpen man faktiskt får.

Är väldigt medveten om att jag också mår skit mellan varven och behöver hjälp när jag känner " Jag orkar fan inte mer "

Men jag lyssnar alltid på mina vänner när dom har ont i själ och hjärta. Men det är en fin gräns om vad som blir för mycket, man lär prata om andra saker också.



_____________________________________________________________________________________________________


Till nått roligare, pappa var uppe med sin nya flickvän igår och det gjorde mig så otroligt varm i själen, jag har inte sett honom så lycklig på många många år. Och kan nog inte komma på nån annan än han som förtjänar det mer än han faktiskt.

Är pappa lycklig så är jag lycklig så enkelt är det med det.


Nu mer kaffe och försöka vakna ur koman här

På återseende.

 
 
Ingen bild

Sofia

29 september 2015 06:43

Hej har precis hittat din blogg via en annan blogg. Du har ett bra sätt att skriva på, du målar upp orden så bra så vi läsare förstår lättare.
Men jag blev nyfiken vad äter du för medicin ? Vad har du för diagnoser ?
Kramkram

Jonna

29 september 2015 06:46

Hej Sofia, kul att du hittade hit, välkommen.
Käkar just nu
Lyrica
Venlafaxin
Imovane.
Mirtrazapin och truxal.

Diagnoserna har vi lite svårt med för jag följer inte borderline eller bipolär så det jag har papper på är GAD och grav sömnstörning

Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 juni 2016 18:04

Jag är hos M. Trots att vi är två så känner jag mig så sjukt ensam mitt i allt. Det är så stora beslut som ska tas. Och det ligger på mig - som alltid. Men det är väl lättare och lägga över ansvaret på någon annan. Antar jag. Är bara så inni helv...

Av Jonna - 13 maj 2016 02:00

Det har varit väldigt tuffa månader, väldigt tuffa. Men sen jag började med Mary kay så har livet börjat kännas roligt igen på nått vis- Dom ger mig galet mycket energi. Och det är så otroligt härligt. Sen smått smått börja dejta igen, fantastiska ...

Av Jonna - 5 maj 2016 23:15

Det talar verkligen olika språk och jag tror inte jag kan tolka alla än. Jag har upplevt dom stora sorgerna, kampen mot cancer med T. Förlusten med mamma. Det är mycket väldigt mycket för en människa. Och då står man ostabilt ett tag, lite som b...

Av Jonna - 20 april 2016 01:51

... You are not going that way. Varit tyst här nu ett tag. Men jag har verkligen inte haft lust att skriva. Eller orken ens. Saknar saknar. Men vet inte om det är T eller Andreas som skevar. Nått är det. Men det kanske är en kombo ? Annars fl...

Av Jonna - 29 januari 2016 19:36

Ni får ursäkta redan nu om texten blir knasig, ny telefon och vi är inte sams riktigt gå från iPhone till Samsung var en riktigt tålamodsprövning haha, men det blir nog bra i slutändan. Och ni som undrade det blev en Samsung galaxy s6 edge.. Puhhhh j...

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Skapa flashcards