Alla inlägg den 26 september 2015

Av Jonna - 26 september 2015 08:39

Japp ni läste rätt, rösten är inte ens halvvägs tillbaka, börjar oroa mig för att min kirurg har skadat mina stämband men det beror med all säkerhet på att det är svullet.

Han skar ju bort med laser så det är som två öppna sår kan man nog kalla det för.

Annars mår jag faktiskt helt okej, en liten dipp igår kväll men tog nattmedicinerna vid 22,30 istället och somnade och vaknade piggare. Är nog lite dämpand just för att det är så fruktansvärt jobbigt att inte få prata.

Men igår var jag hos min älskade frisör igen. Vi är ju i projektet svart - ljus. Vill inte bli helblond så hon lyckades verkligen igår jag är så sjukt nöjd.

Om jag inte lyckas lägga upp här ( Det går inte att ladda upp bilder nu ) Så kommer jag lägga från mobilen

Men jag känner också att jag har så många frågor om livet och allt som hör därtill men jag får väldigt få svar.

Är livrädd att jag ska falla igen. I morgon är det 12 veckor sen jag gick in i väggen och har ändå mått rätt okej ändå liksom under tid.


Men nu kaffe och göra sig iordning far kommer upp på fika     Och mys igårkväll

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards