Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

Detta med bloggen

Av Jonna - 31 augusti 2015 09:59

Long time no seen.

Har verkligen inte haft ett jackshit att skriva om. Jag andas och jag lever men det är fan inte så mycket mer än så.

Detta med psykiatrin håller på att ta knäcken på mig, den ena skyller på den andra och så går det runt runt runt. Men man kommer ju inte ifrån att i slutändan så är det ändå jag som blir drabbad och det känns jävligt tragiskt. Att dom inte kan gå enade för att göra det så bra som möjligt för mig som individ. Men nej nej. Märkligt nog så mådde jag rätt bra under tiden jag inte hade terapi ( fem veckor ) och även efter inläggningen. Men nu när vi drog igång terapin igen så kommer den välbekanta ångesten och dålig sömnkvalite på det. Så lite moment 22 över det hela. Terapi behöver jag ju det är inget snack om den saken. Men jag vet helt ärligt inte om jag är redo för det just nu. Det drar upp så förbannat mycket skit. Så ni som får terapi, är det värt det i slutändan ? Blir det bättre? Vet varken in eller ut längre. Att öppna dom dörrar jag trodde att jag stängt för länge sen är väldigt jobbigt. Alla minnen väller över mig, dofter, känslor ALLT kommer tillbaka. Och det ger mig bokstavligt talat mardrömmar. Sov väldigt gott en period här, länge och kände mig utvilad när jag vaknade men nu är jag så trött att ögonen går i kors. Ligger och vrider mig likt en mask på nätterna. Det är för varmt, för kallt ja its going on and on and on.


Well, ta itu med sitt liv kanske. På återseende. Nyaste bilden på mig. Ni skulle ju fått se hårfärgen men jag gjorde ju kortet svartvitt :P

 

 
 
Ingen bild

louise

21 september 2015 17:06

Vad vackra ögon du har!
Du är stark och fixar det här.

Jonna

25 september 2015 08:21

Tack snälla Louise

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 juni 2016 18:04

Jag är hos M. Trots att vi är två så känner jag mig så sjukt ensam mitt i allt. Det är så stora beslut som ska tas. Och det ligger på mig - som alltid. Men det är väl lättare och lägga över ansvaret på någon annan. Antar jag. Är bara så inni helv...

Av Jonna - 13 maj 2016 02:00

Det har varit väldigt tuffa månader, väldigt tuffa. Men sen jag började med Mary kay så har livet börjat kännas roligt igen på nått vis- Dom ger mig galet mycket energi. Och det är så otroligt härligt. Sen smått smått börja dejta igen, fantastiska ...

Av Jonna - 5 maj 2016 23:15

Det talar verkligen olika språk och jag tror inte jag kan tolka alla än. Jag har upplevt dom stora sorgerna, kampen mot cancer med T. Förlusten med mamma. Det är mycket väldigt mycket för en människa. Och då står man ostabilt ett tag, lite som b...

Av Jonna - 20 april 2016 01:51

... You are not going that way. Varit tyst här nu ett tag. Men jag har verkligen inte haft lust att skriva. Eller orken ens. Saknar saknar. Men vet inte om det är T eller Andreas som skevar. Nått är det. Men det kanske är en kombo ? Annars fl...

Av Jonna - 29 januari 2016 19:36

Ni får ursäkta redan nu om texten blir knasig, ny telefon och vi är inte sams riktigt gå från iPhone till Samsung var en riktigt tålamodsprövning haha, men det blir nog bra i slutändan. Och ni som undrade det blev en Samsung galaxy s6 edge.. Puhhhh j...

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards