Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

Dejà vu

Av Jonna - 29 juli 2015 07:02

Så var det detta med sömnen igen, borde förstått det skulle komma ett bakslag av dess like.

Har ändå sovit helt okej med dom nya medicinerna men för tre dygn tog det stopp. Ingen sömn på två dygn, inatt tre timmar lite drygt. Och jag har precis förstått hur slut man blir av att inte får sova ordentligt. Hjärnan är seg, jag är seg. Och att man får sinnessjukt ångest för ingenting. Är det nån därute som är likadan ?

Får jag inte sova ordentligt snart så sliter jag av mig det lilla hår jag har kvar helt enkelt.

Annars förutom just sömn så mår jag helt okej. Pratade vidare med min fantastiska läkare på vårdcentralen igår om fortsatt smärtbehandling för ryggen och det var inga konstigheter. Jävligt uppfriskande med en läkare som ser mig för MIG och inte läser i journal där det står allt möjligt konstigt från psyk. Och just att värken inte är " ångest " som alla andra kallat det för. 1 1/2 har jag kämpat för att hitta en bra smärtlindring och nu har vi äntligen funnit den. Jag känner mig mer som mig själv än på flera år faktiskt. Spontanskrattar. Ler och jag ser faktiskt den gamla Jonna när jag tittar mig i spegeln, väldigt skönt.


Men ja idag storhandling sen måste jag verkligen försöka få lite sömn. Får be pappa komma upp med stekpannan :P

       

 
 
Annie

Annie

29 juli 2015 09:17

Hej Jonna :)

Kul att hitta på dig<3 Hur är det med dig?

Kram A :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Jonna

29 juli 2015 09:18

Men hej Annie. Detsamma funderat mycket på dig ! Det är okej här iallafall. Själv då ? Många kramar

 
Annie

Annie

29 juli 2015 13:33

Är ungefär samma här, okej :)
Har lite nya symtom som jag utreds för :/

Men ska iaf börja plugga i höst, kul :)
Vad gör du nu för tiden? ;)

Har tänkt på dig med :) Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Jonna

29 juli 2015 16:02

Kul. Vad ska du plugga ? Börjar ju själv plugga till fastighetsmäklare nu i höst :). Kramar.

 
Annie

Annie

29 juli 2015 16:24

Aha vad kul att du med ska plugga ;)

Jag ska börja plugga på Idrottsvetenskapliga programmet på högskolan :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Jonna

29 juli 2015 16:25

Men vad kul GRATTIS !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 juni 2016 18:04

Jag är hos M. Trots att vi är två så känner jag mig så sjukt ensam mitt i allt. Det är så stora beslut som ska tas. Och det ligger på mig - som alltid. Men det är väl lättare och lägga över ansvaret på någon annan. Antar jag. Är bara så inni helv...

Av Jonna - 13 maj 2016 02:00

Det har varit väldigt tuffa månader, väldigt tuffa. Men sen jag började med Mary kay så har livet börjat kännas roligt igen på nått vis- Dom ger mig galet mycket energi. Och det är så otroligt härligt. Sen smått smått börja dejta igen, fantastiska ...

Av Jonna - 5 maj 2016 23:15

Det talar verkligen olika språk och jag tror inte jag kan tolka alla än. Jag har upplevt dom stora sorgerna, kampen mot cancer med T. Förlusten med mamma. Det är mycket väldigt mycket för en människa. Och då står man ostabilt ett tag, lite som b...

Av Jonna - 20 april 2016 01:51

... You are not going that way. Varit tyst här nu ett tag. Men jag har verkligen inte haft lust att skriva. Eller orken ens. Saknar saknar. Men vet inte om det är T eller Andreas som skevar. Nått är det. Men det kanske är en kombo ? Annars fl...

Av Jonna - 29 januari 2016 19:36

Ni får ursäkta redan nu om texten blir knasig, ny telefon och vi är inte sams riktigt gå från iPhone till Samsung var en riktigt tålamodsprövning haha, men det blir nog bra i slutändan. Och ni som undrade det blev en Samsung galaxy s6 edge.. Puhhhh j...

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Skapa flashcards