Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Jonna - 24 juli 2015 21:12

yay

Av Jonna - 24 juli 2015 11:30

Var ett tag sen jag skrev men orken har verkligen inte funnits där.

Det är tungt i mitt bröst, känner mig ledsen som om att nått är på ingång. Att det kommer braka loss igen.

Vill aldrig mer känna den paniken som jag gjorde den söndagen. Men är livrädd att det är just det som lurar kring hörnet.

Nya medicinerna funkar, det gör dom. Men jag blir så jävla trött på truxal dagen efter så det får bli en tablett nångång när jag vet att jag INTE ska gå upp. Somnade liksom hos frisören. Ja just det ! Har slingat ner håret ännu mer. Och klippt av RUBBET. Så det var en stor förändring men håret var ändå dött då är det lika bra att klippa av det och låta det växa ut igen. Alla säger att jag blev toppenfin i det korta. Så det är kul att höra.

Rekomenderar GRYM frisörsalong här i Karlstad. Dom är verkligen just GRYMMA. Bild på håret får komma senare orkar inte tanka över bilder i datorn.

Nej nu lär jag göra mig iordning och se om jag kan få en tid på vårdcentralen. Lika spännande varje gång.


På återseende

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards