Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Jonna - 17 juli 2015 10:10

Ni är många som har hittat hit, och eftersom jag är en nyfiken individ så vill jag gärna veta vart ni kommer ifrån, hur ni hittade hit och om ni har egna bloggar ??


Idag får jag nog säga att det är en bra dag, har verkligen fått sova ut 22-08 så är piggare i både själ och kropp.

Märkligt det där vad sömnen gör, igår vaknade jag 03,15 och var helt knäckt hela dagen. Tog mig knappt upp ur soffan på hela dagen.

Så jag tror nog att nya sömnmedicinen faktiskt funkar ändå för jag är pigg nu när jag vaknar och inte har ett tungt hjärta. Och även dom nya tabletterna mot ångesten verkar funka väldigt bra. Och har faktiskt ställt alarm till alla mediciner så jag tar dom i tid helt enkelt. Kanske då dom funkar som allra bäst ?


Funderade mycket på det här med kärleken. Jag känner mig inte redo efter T än , han rycktes bort från mig så brutalt. Nu är det 1 år och 7 månader sen han gick bort. Skulle jag träffa någon nu så skulle jag nog tänka " Så hade aldrig T sagt, så hade T aldrig gjort" osv. Så jag tror helt enkelt inte att kärleken kommer nu. Men jag tror också jag måste öppna mitt hjärta mer än vad jag gör.

Med struman och den galna viktuppgången så är ju självförtroendet lika med noll. Men det kanske blir bättre efter operation ? Jag hoppas iallafall.

Vet inte om jag vill ha bröllop hus och barn. Jag har ingen aning faktiskt.

Blir det så blir det antar jag.


Så NU får ni berätta vilka ni är, och vad ni vill läsa om ?


        Gamla bilder från min period när jag hade min naturliga hårfärg, Som ni ser så är jag nästan kritvit i skallen, inte min kopp av te så att säga

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Skapa flashcards