Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Jonna - 16 juli 2015 04:42

Nog viktigt med dessa dygn på psyk även om det har varit otroligt jobbigt.

Men nu har vi verkligen gått igenom alla mediciner och gjort om så jag tror och hoppas att det blir bättre.

Visst nu vaknade jag 03,30 men sömnen kommer säkert med den nya medicinen såsmåning om.

Det som slog mig var att det verkligen finns guldkorn inom psykiatrin, speciellt en ung kille som var undersköterska som jag pratade med nära på två timmar två kvällar i rad. Men det som gör mig så otroligt varm i hjärtat är just att vi patienter tar ju verkligen väl hand om varandra. Är någon ledsen ja då hjälps vi åt tillsammans. Och jag tycker det är otroligt fint. Många kramar av alla när jag blev utskriven igår och det värmer i hjärtat.

Annars mår jag okej faktiskt fick en ny medicin som inte är beroendeframkallande mot ångesten och den verkar faktiskt ta toppen av allting och det är väldigt skönt.

Skönt att sitta ute och dricka kaffe och blogga just den här tiden på dygnet så är det väldigt skön luft ute. Och jag får helt enkelt försöka sova en stund på dagen idag iom att jag var uppe så tidigt.

Men jag är lättare om hjärtat. Och känner mig faktiskt helt okej. För stunden iallafall.


     

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards