Direktlänk till inlägg 11 juli 2015

Top of the world

Av Jonna - 11 juli 2015 10:06

Bra dag igår. C var uppe och höll mig sällskap när illamående var som jävligast. Smärtstillande är otroligt bra. Är bara det att man mår sjukt illa. Speciellt om man glömmer ta åksjuketabletter. Men vart ju piggare och på kvällen kikade pappa upp på middag. Värdesätter dom kvällarna högt. Att prata om allt och inget. Och faktiskt träffas utanför psykakutens dörrar är otroligt skönt. Vet att mitt humör svänger i 100 km / timma. Men ingen läkartid i sikte än. Så det är väl bara att hålla i hatten och andas dom dagar humöret är såhär iallafall. Idag är det vila på menyn. Förkylning på ingång här. Ni vet när halsen värker och man är galet hängig. Men jag gnäller inte. Det är iallafall inte lika jävla varmt som det varit ;-) utan fläkten hade jag nog letat efter kula och pistol. Så att frysa lite om tassarna gör mig ingenting. Och ännu skönare att krypa ner under täcket på kvällen. Speciellt när det är nybäddat. Eller hur C ? * fniss * tur man har långa vänner när man inte når att bädda på ena sidan sängen. Och kompisen fick en liten prins igår. Stort grattis T.

All min kärlek till er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 juni 2016 18:04

Jag är hos M. Trots att vi är två så känner jag mig så sjukt ensam mitt i allt. Det är så stora beslut som ska tas. Och det ligger på mig - som alltid. Men det är väl lättare och lägga över ansvaret på någon annan. Antar jag. Är bara så inni helv...

Av Jonna - 13 maj 2016 02:00

Det har varit väldigt tuffa månader, väldigt tuffa. Men sen jag började med Mary kay så har livet börjat kännas roligt igen på nått vis- Dom ger mig galet mycket energi. Och det är så otroligt härligt. Sen smått smått börja dejta igen, fantastiska ...

Av Jonna - 5 maj 2016 23:15

Det talar verkligen olika språk och jag tror inte jag kan tolka alla än. Jag har upplevt dom stora sorgerna, kampen mot cancer med T. Förlusten med mamma. Det är mycket väldigt mycket för en människa. Och då står man ostabilt ett tag, lite som b...

Av Jonna - 20 april 2016 01:51

... You are not going that way. Varit tyst här nu ett tag. Men jag har verkligen inte haft lust att skriva. Eller orken ens. Saknar saknar. Men vet inte om det är T eller Andreas som skevar. Nått är det. Men det kanske är en kombo ? Annars fl...

Av Jonna - 29 januari 2016 19:36

Ni får ursäkta redan nu om texten blir knasig, ny telefon och vi är inte sams riktigt gå från iPhone till Samsung var en riktigt tålamodsprövning haha, men det blir nog bra i slutändan. Och ni som undrade det blev en Samsung galaxy s6 edge.. Puhhhh j...

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Skapa flashcards