Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Jonna - 9 juli 2015 07:54

Är hon min vackra farmor.

Av Jonna - 9 juli 2015 07:22

Vill jag hylla en kvinna i mitt liv som betyder så otroligt mycket för mig.

Min älskade farmor. Denna starka fantastiska kvinna.


Min farmor är väldigt speciell och hon vet direkt om man mår bra eller inte, hon luskar ut det redan i telefon så det är inte ens lönt att säga " Jag mår bra " Om jag inte gör det. Hon har varit med och format en stor del utav mig och det är jag vansinnigt tacksam för.

Hon är en stöttpelare som ingen annan, jag har alltid en axel att gråta ut mot. Alltid. Hon är väldigt rak och ärlig och säger inte bara det jag vill höra.

Jag älskar att lyssna på historier om från när hon var ung, hur hon och farfar träffades. Ja allt. Våra luncher är så otroligt mysiga vi bara sitter och pratar om allt och ingenting, och många skratt blir det " Än är det krut i kärringen " som hon uttrycker det. Hon är en klippa MIN klippa och jag är så tacksam att jag får ha henne i mitt liv.

Den kärlek hon ger mig, all god mat hon lagar. Ja ALLT hon gör. Jag njuter varenda minut jag får tillsammans med henne. Trots sin höga ålder så är hon igång tanten. Och man kan faktiskt dra ett sexskämt som tillochmed hon förstår och det är ju helt enkelt fantastiskt.

Jag lägger upp en bild från telefonen efter detta inlägg, hade inga i datorn. Och på kortet där hade jag köpt henne ett par Nike som hon ÄLSKAR och det var så otroligt roligt att få ge henne dom.


Farmor jag älskar dig av hela mitt hjärta. Tack för att du blev just min farmor

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards