Direktlänk till inlägg 4 juli 2015

Det här

Av Jonna - 4 juli 2015 08:09

Med värmen alltså. Visst vi ska inte gnälla. Men nu tänker jag ändå göra det. Fått värmeslag två eftermiddagar i rad. Mår illa. Frossar. Snurrar som fan. I med resorb och iskall dusch. Så idag är det jag som köper fläkt. Om jag så ska ha två stycken så orkar jag inte svettas så som jag gjort nu dom senaste dagarna. Eller må så dåligt för den delen. Så nej. Det är på tok för varmt. Utomlands är det en helt annan värme och det går att hålla ut. Sola och bada. Men med min stora kropp visar jag mig inte bland folk i bikini. Inte en chans.
Annars är det rätt okej här. Försöker hinna andas mellan varven. Försöka hitta nått slags inre lugn. Men det är svårt. Vill bara freaka ur och skrika ut till hela världen att jag mår fan inte bra alls. Vill gömma mig för allt och alla. Men jag måste tro på att det blir bättre. Måste tro. Hela tiden.

 
 
Osynliga bekännelser

Osynliga bekännelser

5 juli 2015 18:08

Hej. Jag kom in här via Miss Manics blogg. Försökte lägga till dig i min blogglista, men jag fick ett meddelande om att din blogg saknad feeds och att den är lösenordsskyddad. Men jag kom ju in denna vägen!?
Nåväl. Jag vill bara säga att du skriver fint, och om saker jag känner igen alltför väl... Tyvärr. Dessutom lider jag inte bara av spöken i garderoben, utan också av värmeslag;)!

Om det inte bara är min mobil som strular, och om du vill ge mig ditt eventuella lösenord så får du gärna lämna detta på min mailadress: krakelsprakel@hotmail.com
Hoppas du inte tycker att detta är burdust och oförskämt!

http://osynligabekannelser.blogspot.se

Jonna

5 juli 2015 19:21

Hej hej. Och tack för dina fina ord. Har inga lösenord alls på denna blogg utan på den gamla där jag inte skriver alls längre. Utan skriver här istället.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 juni 2016 18:04

Jag är hos M. Trots att vi är två så känner jag mig så sjukt ensam mitt i allt. Det är så stora beslut som ska tas. Och det ligger på mig - som alltid. Men det är väl lättare och lägga över ansvaret på någon annan. Antar jag. Är bara så inni helv...

Av Jonna - 13 maj 2016 02:00

Det har varit väldigt tuffa månader, väldigt tuffa. Men sen jag började med Mary kay så har livet börjat kännas roligt igen på nått vis- Dom ger mig galet mycket energi. Och det är så otroligt härligt. Sen smått smått börja dejta igen, fantastiska ...

Av Jonna - 5 maj 2016 23:15

Det talar verkligen olika språk och jag tror inte jag kan tolka alla än. Jag har upplevt dom stora sorgerna, kampen mot cancer med T. Förlusten med mamma. Det är mycket väldigt mycket för en människa. Och då står man ostabilt ett tag, lite som b...

Av Jonna - 20 april 2016 01:51

... You are not going that way. Varit tyst här nu ett tag. Men jag har verkligen inte haft lust att skriva. Eller orken ens. Saknar saknar. Men vet inte om det är T eller Andreas som skevar. Nått är det. Men det kanske är en kombo ? Annars fl...

Av Jonna - 29 januari 2016 19:36

Ni får ursäkta redan nu om texten blir knasig, ny telefon och vi är inte sams riktigt gå från iPhone till Samsung var en riktigt tålamodsprövning haha, men det blir nog bra i slutändan. Och ni som undrade det blev en Samsung galaxy s6 edge.. Puhhhh j...

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards