Alla inlägg den 28 juni 2015

Av Jonna - 28 juni 2015 07:53

Helg.

För första gången på länge så har jag verkligen njutit av denna helg. Umgåtts med vänner som betyder oerhört mycket för mig.

En trevlig dag ute hos C igår ( trots att jag somnade två timmar ) Bara lugn och ro helt enkelt. Att bara sitta ner och äta tillsammans var verkligen uppskattat.

Tror mycket på att detta kan bero på att för första gången på 1 1/2 år som jag faktiskt är smärtfri.

Visst jag bröt ju tån i torsdags men det är ju en annan femma. ( Slå aldrig tån i sänggaveln det gör jävligt ont )

Så jag tror mycket av min energi och mitt glada humör kommer ifrån det. Men jag gnäller verkligen inte, det var länge sen jag kände mig såhär avslappnad och faktiskt ler och skrattar.

Sen tror jag ju verkligen på att venlafaxinet hjälper mig. Visst varit som jag skrev ett helvete att sätta in den men om detta har en bidrangande faktor till att jag mår såpass bra så säger jag inget mer om det.

Det blir en lugn vecka, bara terapi på schemat. Men jag brukar i regel gilla den där timman där jag får prata om allt och ingenting.

Tror vi ska prata om att jag har väldigt svårt för att säga ifrån och nej helt enkelt.


Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om så ska jag försöka ordna det.


Tack för att ni finns

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards