Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Jonna - 27 juni 2015 07:26

Somnade ju i soffan igår kväll igen, glömde kvällsmediciner och hela baletten vilket resulterade i att jag vaknade 05,50. Börjar bli lagom tjatigt.

Men men idag ska jag upp till C, umgås och tvätta om min tvätt är tanken. Känner en viss ångest som klumpar sig i hjärtat men försöker tänka bort det, att solen skiner och att det är riktigt skönt ute.

Jag kommer att skriva mycket om sorgen, min älskade T som dog i sviterna av cancer i hjärnan. Precis som jag skrev igår så är detta min lilla ventil för att få ur mig det som faktiskt behöver komma ut. Och kan jag hjälpa någon på vägen så är det toppen.

Jag älskar dom här mornarna, kaffe en cigg och bara skriva skriva skriva. Det är väldigt härligt och tror det kan leda ångestmonstret åt ett annat håll så att säga. Men på nått vis så är jag stabilare än på länge och jag tror det har med venlafaxininsättningen. Visst jag mådde sinnesjukt dåligt under inkörningsperioden, men nu har vi höjt styrkan och jag känner nog att livlusten växer sig lite starkare varje dag. Och att jag har min plats här på jorden ändå.

Tänkte köra bildbombdeluxe här enjoy.                  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Skapa flashcards