Direktlänk till inlägg 26 juni 2015

Av Jonna - 26 juni 2015 21:39

Det var lika bra att byta blogg. Finns människor som inte ska vara hos mig och läsa. Se hur länge det håller dock.
Jag är i regel en glad härlig tjej. Men jag kämpar också med psykisk ohälsa som borderline och GAD ( vi testar om på mig för jag stämmer inte in på borderline ).
I januari förra året så avled min pojkvän som var även min bästa vän. Även det kommer ni att få läsa om i bloggen.
Jag kommer skriva när jag är glad. Arg eller ångestfylld. För på nått vis så måste jag få ur mig alla tankar då är en blogg det absolut bästa. För via bloggen har jag även träffat " cyber " vänner. Men dom står mig också otroligt nära. Väldigt nära.

Madame här tyckte det var smart och dra tån i sängstommen. Bra där. Fm en bruten tå och halva nageln var borta. Gjorde jävligt ont kan Jag informera.

Har även struma och har gått upp nått så otroligt mycket i vikt. Men ska opereras och då ställs det rätt med ämnesomsättningen igen och jag går ner i vikt. Även denna resa kommer ni få följa med på.
Så jag hoppas vi kan både skratta och gråta tillsammans.

J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna - 7 juni 2016 18:04

Jag är hos M. Trots att vi är två så känner jag mig så sjukt ensam mitt i allt. Det är så stora beslut som ska tas. Och det ligger på mig - som alltid. Men det är väl lättare och lägga över ansvaret på någon annan. Antar jag. Är bara så inni helv...

Av Jonna - 13 maj 2016 02:00

Det har varit väldigt tuffa månader, väldigt tuffa. Men sen jag började med Mary kay så har livet börjat kännas roligt igen på nått vis- Dom ger mig galet mycket energi. Och det är så otroligt härligt. Sen smått smått börja dejta igen, fantastiska ...

Av Jonna - 5 maj 2016 23:15

Det talar verkligen olika språk och jag tror inte jag kan tolka alla än. Jag har upplevt dom stora sorgerna, kampen mot cancer med T. Förlusten med mamma. Det är mycket väldigt mycket för en människa. Och då står man ostabilt ett tag, lite som b...

Av Jonna - 20 april 2016 01:51

... You are not going that way. Varit tyst här nu ett tag. Men jag har verkligen inte haft lust att skriva. Eller orken ens. Saknar saknar. Men vet inte om det är T eller Andreas som skevar. Nått är det. Men det kanske är en kombo ? Annars fl...

Av Jonna - 29 januari 2016 19:36

Ni får ursäkta redan nu om texten blir knasig, ny telefon och vi är inte sams riktigt gå från iPhone till Samsung var en riktigt tålamodsprövning haha, men det blir nog bra i slutändan. Och ni som undrade det blev en Samsung galaxy s6 edge.. Puhhhh j...

Presentation

29 årig tjej som vill visa dom båda sidorna av hur psykisk ohälsa kan yttra sig. Det här är mina tankar och min ventil. Tycker du inte om det jag skriver ? Då får du nog läsa någon annan blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

J.Smith

J.Smith


Ovido - Quiz & Flashcards